Предавања о људској разноликости: може ли образовање променити став студената према схватању „расе“?

UDC 316.65-057.875:323.118 37.035-057.875

  • Goran Štrkalj (South Africa) School of Anatomical Sciences University of the Witwatersrand
    goran.strkalj@wits.ac.za
  • Victoria E. Gibbon (South Africa) School of Anatomical Sciences University of the Witwatersrand
    goran.strkalj@wits.ac.za
  • A.Tracey Wilkinson (Ireland) Division of Basic Medical Sciences/Anatomy Queen’s University Belfast
    eisanu@ei.sanu.ac.rs

Сажетак

Овај рад бави се утицајем образовања на ставове студената о концепту расе. Упитник је био подељен студентима пре и после кратког курса о људској разноликости. Приметили смо значајну промену: студенти који су били неопредељени или расистички оријентисани променили су своје ставове према расизму, чиме се потврђује значај научног образовања у формирању мишљења студената.


Кључне речи: раса, образовање, ставови, људска разноликост

Објављено
30.10.2018.
Како цитирати
(SOUTH AFRICA), Goran Štrkalj; (SOUTH AFRICA), Victoria E. Gibbon; (IRELAND), A.Tracey Wilkinson. Предавања о људској разноликости: може ли образовање променити став студената према схватању „расе“?. Гласник Етнографског института САНУ, [S.l.], v. 55, n. 1, p. 253-258, oct. 2018. ISSN 2334-8259. Доступно на:
<https://www.ei.sanu.ac.rs/index.php/gei/article/view/652>.
Датум приступа: 05 may 2024
Број часописа
Секција
Прикази