Предавања о људској разноликости: може ли образовање променити став студената према схватању „расе“?
UDC 316.65-057.875:323.118 37.035-057.875
Сажетак
Овај рад бави се утицајем образовања на ставове студената о концепту расе. Упитник је био подељен студентима пре и после кратког курса о људској разноликости. Приметили смо значајну промену: студенти који су били неопредељени или расистички оријентисани променили су своје ставове према расизму, чиме се потврђује значај научног образовања у формирању мишљења студената.
Кључне речи: раса, образовање, ставови, људска разноликост
Објављено
30.10.2018.
Како цитирати
(SOUTH AFRICA), Goran Štrkalj; (SOUTH AFRICA), Victoria E. Gibbon; (IRELAND), A.Tracey Wilkinson.
Предавања о људској разноликости: може ли образовање променити став студената према схватању „расе“?.
Гласник Етнографског института САНУ, [S.l.], v. 55, n. 1, p. 253-258, oct. 2018.
ISSN 2334-8259.
Доступно на:
<https://www.ei.sanu.ac.rs/index.php/gei/article/view/652>.
Датум приступа: 18 jan. 2025
<https://www.ei.sanu.ac.rs/index.php/gei/article/view/652>.
Датум приступа: 18 jan. 2025
Број часописа
Секција
Прикази