Кулинарско умеће у медијима
УДК: 392.8:070(497.11) 316.773:392.8(497.11)
Сажетак
Није ми била намера да овим радом свеобухватно представим царску тему за етнологе и антропологе каква је култура исхране, у оквиру које истраживачи различитих профила проналазе, сваки понаособ, своју подтему. Била ми је жеља да кроз сликовите примере наговестим барем једну страну ове теме, и то базирајући се на свакодневној медијској позорности, јер је храна постала једна од неизоставних тема у било ком медију. Свакодневно нас „засипају“ кулинарским причама, или барем рецептима за справљање различитих јела. На том тржишту у Србији влада културолошко шаренило што ће читаоци лако уочити из овога текста. Култура или некултура питање је сад!?
Кључне речи: храна, мода кулинарства, медији, култура, традиција
<https://www.ei.sanu.ac.rs/index.php/gei/article/view/521>.
Датум приступа: 02 may 2025