TY - JOUR AU - Anđelković, Biljana AU - Nedeljković, Saša PY - 2022 TI - Епидемија као регулатор интерперсоналних односа: утицај комбиноване наставе на однос између ученика основне школе JF - Гласник Етнографског института САНУ; Издање 69 Број 3 (2021): Култура „новe нормалности“. Локалне и глобалне перспективе KW - N2 - Рад представља студију случаја чији је фокус на испитивању односа између ученика једног одељења петог разреда током периода комбиноване наставе у школској 2020/2021. години. Овај модел наставе уведен је да би се омогућила одговарајућа физичка дистанца између ученика током боравка у учионици, а у циљу спречавања ширења епидемије изазване вирусом SARS-CoV-2. Наша намера је да проверимо да ли се и у којој мери примена овог модела наставе, који је подразумевао поделу одељења на две групе, одразила на међусобне односе ученика, при чему смо највише пажње посветили пријатељским односима. Овај рад представља антрополошки допринос питању међуљудских односа између деце млађег узраста у условима када су многи односи у друштву, због „нове нормалности“, измењени. Кључне речи: комбинована настава, основна школа, ученици, студија случаја, епидемија, интерперсонални односи, пријатељство UR - https://www.ei.sanu.ac.rs/index.php/gei/article/view/994