@article{GEI SANU, author = {Miroslava (Serbia)}, title = { Позиционирање спонзорства на тржишту културних догађаја}, journal = {Гласник Етнографског института САНУ}, volume = {61}, number = {2}, year = {2013}, keywords = {}, abstract = {У раду се проблематизује однос културних догађаја и спонзорства, кроз који се очитава сложена комуникативна мрежа на позицијама друштвене одговорности и конзумеризма. Спонзорство се историјски расветљава, да би се указало на његове развојне и преломне одлике, у социјалистичком и постсоцијалистичком периоду. Контекстуализујући спонзорске стратегије посебно се ишчитавају политике репрезентације на глобалним и локланим сценама. Музички спектали (концерти, фестивали, смотре и др.) представљају примамљиве и утилитарне производе на тржишту спонзорства, стварајући својеврсне сцене у процесима транзиционих прелома. Кључне речи: спонзорство, културни догађаји, политике, тржиште.}, issn = {2334-8259}, pages = {131--144}, url = {https://www.ei.sanu.ac.rs/index.php/gei/article/view/360} }